Florida2016.reismee.nl

Het is mooi geweest

Allerliefste lezers en lezeressen, volgers en volgsters en blognieuwsgierigen,

Het is mooi geweest!

Vandaag was onze laatste volledige dag in Amerika. En dat nog wel op moedersdag. Het was een dag met dalen ('s morgens gezien dat Ajax niet landskampioen is geworden maar PSV) en een dag met mooie momenten (moederdagskaarten voor Nel en Sabrina).

Vanochtend bijtijds opstaan, Want Ajax speelde voor de landstitel. Samen met Hans en Sabrina heb ik gekeken en geluisterd naar hoe het kamioenschap zich eigen ontvouwde. Niet goed dus, aangezien de Graafschap de gelijkmaker scoorde en Ajax weinig tot niks met het ruime aantallen aan kansen benutten. Daarna lekker ontbeten. Na het ontbijt even kijken wat de Target is. Oké, we weten dat het een soort van Walmart is, maar wat voor kleren kunnen we daar aantreffen? Genoeg, maar niet echt onze smaak. Dan maar door naar de Florida Keys Outlet Center. Maar eerst even een ijsje scoren bij Burger King, die zat toch op de weg en de temperatuur begon weer lekker op te lopen. Vooral in de auto. In het outlet center zijn nog een paar slippers gescoord door Nel en Sabrina. Nog even langs de Walmart voor brood (voor morgenochtend) en nieuwe koffers, aangezien 1 koffer van ons kapot is, en nog niet alles in de aanwezige koffers bij ons paste. Ondertussen was het bijna 17:00. Dus tijd om te eten want als het even kon wilde ik nog naar Key Largo rijden om een zonsondergangfoto te maken. Als moederdag cadeautje hebben Sabrina en ik het etentje volledig betaald. En waar hebben we gegeten...? Bij de Longhorn Steakhouse. Nogmaals: goed vlees en extras voor een leuke prijs. En dat is te merken ook.We moesten 30 tot 45 minuten wachten. Dit is uiteindelijk een uur geworden. Zoveel mensen die met moederdag daar willen eten, het is niet voor te stellen. De mensen staan daar echt voor in de rij (gisteren trouwens ook al). Na het eten naar huis en de koffers inpakken. Zonsondergang zou het niet meer worden, aangezien je ook nog wel 30 minuten mag rijden. En met die wachttijd bij het restaurant schoot dat dus niet op. Helaas, maar er komt nog wel een andere keer. Maar dan niet in Amerika. Of we moeten ooit nog eens een hoofdprijs pakken in een of andere loterij... Nadat de koffers waren ingepakt, nog even zitten en de haartjes verven (Nel en Sabrina dan hé. Hans en ik hebben niks om te kleuren en Nikita mag van ons nog niet helemaal gekleurd worden). Zo nog even een toetje eten en dan naar bed.

Morgen begint de lange dag van de terugreis. Rond 17:30 (plaatselijke tijd) gaan we de lucht in. Als alles goed gaat landen we dan dinsdagochtend rond 9:30 op Schiphol.

Voor nu wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes en het virtueel volgen van onze reis. Wij hopen dat jullie hebben genoten van onze avonturen en belevenissen. Ik vond het in ieder geval leuk om jullie via deze manier een beetje op de hoogte te houden. De langere verhalen krijgen jullie wel te horen als we terug zijn.

Wellicht tot een volgende reis. Dan waarschijnlijk niet zo lang en niet met alle reisgenoten samen.

Voor de laatste keer krijgen jullie van ons dikke kussen en heel veel liefs,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita natuurlijk.