Florida2016.reismee.nl

Afscheid van Disney World

Lieve lezeressen en lezers,

Vandaag zit ik in mijn Hamlet-modus. Met tranen in onze ogen hebben we afscheid genomen van Disney World met al zijn parken.

De laatste dag hebben we ook in Magic Kingdom doorgebracht om de laatste attracties te doen. Dus we zijn vroeg weg gegaan. Bij binnenkomst zijn we gelijk doorgelopen naar het prinsessenkasteel, om met Anna en Elsa (beide uit de film Frozen) op de foto te gaan. Nikita had haar nieuwe Else-jurk aangetrokken, speciaal voor dit moment. Daarna nog naar de avonturen van Winnie the Pooh, autorijden, Peoplemover, Junglecruise en als laatste attractie de Splashmountain. Die zouden we eigenlijk eergisteren doen (hadden we een Fastpass voor), maar toen lag hij stil. Zal waarschijnlijk een storing geweest zijn in verband met het weer. Wellicht heb ik een paar attracties vergeten op te noemen, maar dat maakt toch niet uit. Tussendoor ook nog even met Petemoei en de stiefzusters uit Assepoester op de foto. Wat was de begeleidster een tr.t. Telkens op mijn schouder tikken en snel de andere kant oplopen. Was wel lachen en ze heeft ons nog geholpen om met de stiefzusters op de foto te gaan. Ze zouden eigenlijk wisselen, maar met de vlotte babbel van Sabrina is het toch nog gelukt om Nikita als laatste met hun op de foto te gaan.

Na deze drukke en weer broeierige dag (ik denk rond de 35/36 graden) nog wat winkeltjes bezoeken en op naar huis. Maar ja, we hebben geen eten in huis. Wat doe je dan? Dan rij je gewoon naar een shoppingmall en ga je daar wat eten. Net zo gezellig als de gemiddelde McDonalds, maar dan met beter eten. Sorry voor diegene die ik nu tegen het zere been aanschop, maar met de verschillende eettentjes in het winkelcentrum, was het toch nog moeilijk kiezen. Wordt het pizza, Taco Bell, pasta, chinees, steak of een broodje shoarma. Het is uiteindelijk chinees geworden en voor Nikita wat pasta. Daarna door naar huis, want het winkelcentrum ging bijna sluiten en wij vonden het ook wel welletjes (bijna 21:00). Nog even een Starbucks-koffie voor Nel scoren bij de Dollar General (een kleine supermarkt, voor diegene die niet weten wat dit is) en ijsjes voor Sabrina en Hans. En dan echt naar huis. Hadden we bij de Dollar General een nieuw huisdier opgepikt: een grote mot. Deze is thuis (waarschijnlijk) naar buiten gevlogen, aangezien we hem niet meer hebben kunnen vinden.

Morgen hebben een nieuw park met nieuwe indrukken. Wij gaan nu nog even zwemmen, want het is echt benauwd weer hier. In de verte flitst het, maar we horen nog niks. Even afkoelen en afspoelen.

Oh ja, er zijn ook nog een paar fotootjes van vandaag geplaatst.

Tot morgen!!!
Dikke kussen van ons en veel liefs,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Carla

Dikke xxxxx terug

Diana

Hoi lieverds,
Er is inderdaad een tijd van komen en gaan. Als je met tranen afscheid neemt van Disney, hebben jullie echt genoten! Goed om te lezen. Reis graag met jullie mee op de blog, dus ben benieuwd naar het volgende. Zit in afwachting te wachten!
Liefs en kusjes vanuit Lelystad.