Florida2016.reismee.nl

Enelaatste dag Disney World

Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen deze morgen!!! Bent u al winnaar van onze Postcodekanjer???

Zo begin ik vandaag het blog. En waarom??? Dat vertel ik jullie zo. Ik ga niet alles al verklappen.

Vandaag was onze enelaatste dag Disney World. Vrijdag nog 1 dag(je) en dan hebben we onze 7 dagen in Disney World Florida, in de parken Magic Kingdom/Animal Kingdom/Epcot en Disney Studio's, er weer op zitten. Dan nog 1 dagje Seaworld en 1 dagje Legoland en dan gaan we verhuizen. Nog wel een paar rustdagen ertussen in, maar dat later. Eerst vandaag.

We zijn vandaag wat later naar Magic Kingdom gegaan. We wilden de laatste shows meemaken. En aangezien de laatste om 22:00 start, zou het dus een lange dag worden. Gisteravond hebben we nog gekeken voor welke attracties we een Fastpass hebben, en welke attracties we zo dan nog kunnen doen. DUs met de route op pad. Nikita haar nieuwe Tinkerbell-jurk aangetrokken. En dan kun je natuurlijk niet TInkerbell en Peter Pan laten schieten om met ze op de foto te gaan. Bij het binnenkomen van het park kun je al snel met Tinkerbell op de foto. Dat vond Tinkerbell zelf ook wel leuk. Nog snel even de Fastpassen afwerken en daarna met Peter Pan op de foto. Maar wat er onderweg gebeurde, daar kon Nikita alleen maar van dromen. Opa en oma stonden al vooraan in de wachtrij, aangezien Nikita ook nog met iemand anders op de foto wilde, en daarvoor ook al in de rij stond. De clou komt later. Dus hup, uit de rij voor de andere karakter en snel naar Peter Pan. En onderweg... stond zomaar Peter Pan voor haar neus! Peter Pan vroeg aan haar of ze met hem mee wilde lopen naar de plek waar mensen met hem op de foto kunnen gaan. Daar zegt de kleine Tinkerbell natuurlijk geen nee tegen. Bij de plek aangekomen bleken opa en oma als 3e in de rij te staan. Dus madam was snel aan de beurt. En dan kan Peter Pan niet zomaar snel even een handtekening zetten en met haar op de foto gaan. Dat wel al snel een kleine show. Wat was ze trots en gelukkig.

Daarna maar weer terug in de rij voor... Gaston (de slechterik uit Belle en het beest). Snappen jullie nu het begin van het blog? Wij Nikita opstoken dat ze zo op hem af moest lopen. Maar de tekst was ze vergeten, dus die vlieger ging niet op. Na met Gaston op de foto zijn gegaan (opa en ik gingen ook) hebben we even wat gedronken, want ook vandaag was het weer bloedverziekend heet. Daarna nog even snel een kinderachtbaan pakken en met de trein van Fantasyland naar Main Street. Ondertussen was het al rond 19:30. Tijd om een plekje te zoeken voor de lichtjesparade. Dat duurde nog wel 1,5 uur, maar een goede plek is zo weg. Ondertussen hebben Hans en ik wat te eten gehaald, en op de rand van de stoep hebben we ons avondeten genuttigd. En dan is het 21:00, tijd voor de lichtjesparade. Aangezien alle lichten in het park uit gingen en het ondertussen ook donker is geworden, pakte de optocht dus heel mooi uit. De parade duurde een kwartier, en daarna nog een kwartier wachten op de volgende show. Het verlichten van Assepoesterskasteel en de verschillende verhalen er op laten uitbeelden. Nog een keertje 10 minuten wachten op de vuurwerkshow. En jongens wat een show. We hebben alle shows gefilmd, dus als jullie ze willen zien... kom langs als we de shows op DVD hebben weg gebrand. Het vuurwerk was mooi. Ik blijf het zeggen: Parijs kan hier echt nog wel een puntje aan zuigen. Hierna zijn we naar de laatste attractie gegaan van de dag: het wachten op de monorail. Na een dag wachten kan dit kwartiertje er ook wel bij. Rond 23:30 reden we moe en voldaan terug naar huis. Nikita weer lekker op bed gelegd, nadat haar vinger eerst nog tussen de wc-deur kwam. Wij zitten nog te genieten van een drankje, als bij sommige van jullie de wekker gaat, of al is gegaan.

Wij hebben een leuke Koningsdag in een heet Orlando beleefd. Ik geloof wel iets anders dan bij jullie, waar het nat en koud is geweest.

Jullie worden wakker, en wij gaan naar bed. Morgen hebben we weer een rustdag, dus kunnen we uitslapen. Sowieso staat de was op het programma, en er zal ook wel gezwommen worden. Of dit zo is, lezen jullie morgen.

Oh ja, we hebben ook weer een paar fotootjes geplaatst. Dus bekijk ze gerust.

Dikke kussen en veel liefs van ons,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Sabrina

Werkelijk waar een hele mooie show gezien.het was het wachten zeker waard.

Saskia

Goedemorgen mensen!!! Het begint hier bijna een ochtend ritueel te worden. Wakker worden en jullie reisverhaal lezen. Nog heel veel plezier en geniet er van! Kussies!!

Diana

Even reisverslag van vorige dag gelezen. Ik liep twee reisverslagen achter. Ben weer bij. Lekker gelezen.

Jullie zijn wel goed bezig....vind het fijn om te lezen hoe het verloopt en hoe jullie genieten. Top!

Nog een hele prettige, fijne, plezierige voortzetting van jullie, gezellige, avontuurlijke, uitdagende, warme en soms rustige vakantie.

Kusjes Diana

Sabrina