Florida2016.reismee.nl

Rustdag en Disneyworld

Hallo lieve lezers en lezeressen,

Als ik dit schrijf is het bij jullie Koningsdag. En het begint bijna een "gewoonte" te worden om telkens over 2 dagen verslag moet doen.

Allereerst een huishoudelijke mededeling: Glenn krijgt een dikke knuffel van Nikita terug, en ik geef Kimberley een dikke knuffel terug.

Oke, hier gaan we dan: gisteren was onze rustdag. Dan zou je denken: die gozer heeft genoeg tijd om het blog bij te werken. Eerlijk gezegd ben ik het gisteren vergeten, aan het einde van de dag, aangezien we vandaag weer vroeg weg gingen. Gisteren hebben we rustig aan gedaan. Nikita lag weer vroeg in het zwembad (zoals gewoonlijk), Sabrina was ook vroeg wakker. Ik kwam als laatste om 10:00 mijn bed uit (eigenlijk veels te laat. Dus schatje, graag net zoals thuis mij rond 9:00 uit bed trappen). Even de laptop opstarten en skypen met het thuisfront. Daarna lekker gebruncht met warme broodjes en vers gebakken croissantjes. Die gingen niet helemaal lekker, aangezien die tussen het rooster door glipten. Maar oke, ze smaakte wel lekker. Daarna naar de JC Penneys geweest. Jeetje, wat is dat een klerenwinkel. En dan bedoel ik het letterlijk. Een grote klerenwinkel met voor elk wat wils. Iedereen ging dan ook wel met 1 of meerdere nieuwe kledingitems naar huis. Daarna lekker naar huis, zwemmen, spelletje spelen, eten. Na het eten Sabrina haar haar gekleurd. Dit ging niet helemaal goed. Het moest zilvergrijs worden, maar uiteindelijk werd het lichtblauw. Wellicht hebben jullie de foto's op FB voorbij zien komen, dus oordeel zelf. Ansich kan ze alle kleuren hebben, maar Nel en ik lagen gisteravond wel in een deuk toen ze haar handdoek van haar hoofd weghaalde. Daarna nog een spelletje gespeeld en bijtijds naar bed. Want de volgende ochtend (voor ons vanochtend en voor jullie gisterochtend (snappen jullie het nog???)) moesten we weer vroeg op. Disneyworld lonkte weer.

Zo gezegd, zo gedaan. Vanochtend vroeg op gestaan en ontbeten. Daarna na het park en met de monorail, ipv de boot, naar het park gegaan. Dit ging een stuk sneller dan met de boot. Dus wellicht dat we dit blijven doen voor de resterende 2 dagen. Maar wat was het heet vandaag. Ruim 33 graden in de zon, zonder windje. Dus we zijn allemaal goed verbrand/gekleurd. 2 Delen van het park hebben we vandaag kunnen afwerken (op wat attracties na, die we van de week nog gaan doen met de Fastpass). Morgen de rest, als het goed is. Maar wat zijn de attracties en de parade mooi. Daarbij steekt Parijs dan maar schril af. Oke, sommige attracties kom je in beide parken tegen, maar je kan zien dat er hier meer aandacht en liefde in zit, om de bezoekers tevreden te stellen. Helaas was onze laatste geplande Fastpass gesloten (zal wel door het weer komen), dus die komt van de week wel. We zijn vroeg naar huis gegaan, om nog een verkwikkende duik in het zwembad te nemen. Ondertussen spaghetti voor Nikita gekookt, en voor ons een pizza in de oven gegooid. Die is nu klaar, dus wij gaan even eten. We zullen vanavond nog wel een spelletje spelen, denk ik. Morgen gaan we iets later zodat we de avondshows kunnen zien. Ik zal jullie daar misschien morgen en anders donderdagochtend (voor jullie donderdagmiddag) over op de hoogte brengen.

De pizza wordt koud, dus ik stop met typen. Ik zal zo na het eten nog even een paar fotootjes plaatsen van vandaag.

Ik zeg: snaveltjes toe, oogjes dicht en slaap lekker. Oh nee dat doe jullie al. In ieder geval:

Dikke kussen en veel liefs van ons,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Reacties

Reacties

Nel

Nou Bas dat heb je toch maar weer prima gedaan .
Een dikke pluim voor jou.

Carla

Leuk verhaal weer .

Dikke xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!