Florida2016.reismee.nl

Opnieuw even dagen inhalen

Lieve lezers,

Allereerst mijn excuses dat jullie geen blog geen gisteren hebben kunnen lezen, maar dat we in Animal Kingdom waren kreeg ik 's middags last van mijn rug. Hierdoor ben ik gelijk bij thuiskomst met een pijnstiller mijn bed ingedoken.

Maar oke, mijn rug is weer over dus schrijven met die hap. De nacht voor Animal Kingdom was erg koud. We hbben niet allemaal lekker kunnen slapen. En dan de dag erna naar Animal Kingdom. En over Animal Kingdom gesproken: wat moet ik daar over schrijven. Mooi park, maar weinig dieren en attracties. Tuurlijk waren er wel dieren te zien, maar in een gemiddelde dierentuin in Nederland (en we hebben er toch wel wat gezien) zijn volgens ons wel wat meer dieren te zien. Tuurlijk je ziet wat meer exotische dieren, maar voor ons was het toch een kleine domper. We hebben ons wel vermaakt (ook dank zij de speurtocht die Nikita heeft gedaan, waar mee ze stickers kon verdienen), maar hier hoeven we niet nog een keertje terug naar toe. Ze heeft haar boekje wel vol, dat dan weer wel.

En vandaag (voor jullie gisteren) zijn we naar Epcot geweest. Epcot staat voor Everybody Comes Out Tired. Oh nee, dit was een grapje van een van de fotografen. Een mooi park, vooral alle Disney-figuren die uit planten zijn gemaakt. Nikita is meet meerdere personages op de foto gegaan, die je in Disneyland Parijs niet of nauwelijks ziet. Het was vandaag wel verschrikkelijk warm (ik denk ruim boven de 30 graden). Het begin is wat meer informatief en je bewust maken van het milieu. Wel hebben we hier iets gaafs gedaan: je eigen achtbaan ontwerpen. Je krijgt een kaartje en met dat kaartje wordt je lay-out van je achtbaan opgeslagen. Vervolgens kun je op internet een filmpje bekijken om nog een keertje na te genieten. Hoe het eruit ziet weten we nog niet. Dat zien we nog wel even. Afsluitend de vuurwerkshow gezien, wat wederom een spektakel was. Al met al weer drukke dagen gehad en vandaag weer een dagje rust om onze voeten te ontzien.

Bij ons is het inmiddels 23:45 dus tijd om naar het bedje te gaan.

Oh ja Frieda, je hebt gelijk, Autorijden in Amerika is een verruking. Inderdaad het principe van "stay in your lane", dus rechts inhalen mag!!! En bij de meeste kruispunten mag je inderdaad vrij rechtsaf slaan, ondanks dat het stoplicht voor rechtdoor of links af op rood staat. We zijn pas 1x (maar wel meerdere keren tegen gekomen, aangezien we deze weg van Disney terug naar huis nemen) een kruispunt tegengekomen waarbij dit niet mag. Ook het vrijmaken van de meest rechtse baan om het invoegende verkeer ruimbaan te geven, werkt goed voor het verkeer. Wat wel raar is, is dat vrachtwagens net zo snel als auto's mogen, en ook veelal op de 2e baan rijden.

Oh ja 2, we hebben weer wat fotootjes geplaatst.

Wij gaan nu lekker naar bed en morgen onze voetjes rust geven.

Hopelijk vonden jullie onze update weer leuk om te lezen. Ik vind het nog steeds leuk om het te doen (ook al is het voor ons laat op de dag). Mocht ik morgen geen last van mijn rug hebben gehad, zal ik jullie op de hoogte houden van onze rustdag.

Groetjes en dikke knuffels van ons,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Reacties

Reacties

nelterhorst@hotmail.nl

We hebben inderdaad weer een leuke en vermoeiende dag gehad om ongeveer half negen de deur uit en om 23 uur weer terug.
Wij zijn in Epcot in veel landen geweest
Ik zij tegen Hans op een gegeven moment de wereld rond in 8 uur i.p.v 8 dagen
Ik vind het een leuk park

Merinda

Zo zie je maar weer dat iedereen het anders beleeft.
Wij vonden Animal Kingdom erg leuk.
Veel succes met je rug.
Groetjes

Carla

Hoi lieve familie.
Leuk om te lezen dat jullie het zo geweldig hebben .
gelukkig Bas dat je rugpijn maar van korte duur was .
Bij jullie 1 nachtje kou , hier sneeuwt en komt de regen met bakken naar beneden, niet stoppen met je verslagen vind het erg leuk om te lezen , kunnen Jeroen en ik bedenken waar wij straks wel of niet heen willen . en ieder ervaart het weer op zijn eigen manier x
Jullie maken wel lange dagen , hou je het nog een beetje vol Nel ?
Dat Epcot klinkt ook erg leuk .
De vuurwerk show ook leuk om mee te maken .
Nikita zal wel erg genieten , en haar ogen uitkijken .
Vanuit het regenachtige en koud Purmerend nog heel veel plezier en mooi weer , geniet er van lieverds .
dikke xxxxxxx

nelterhorst@hotmail.nl

Die kou s,nachts komt door de airco
Ja ik hou het wel vol hoor we hebben nu weer een dag rust
Xxx terug vanuit een zonnig Florida

Diana

Hallo globetrotters,
Jammer om te lezen dat Animal Kingdom een beetje tegen viel. Maar ja, als je Disney hebt gehad is nog maar weinig dingen die dit kunnen evenaren ;-) Toch?

Vandaag even uitrusten en bijkomen voor het volgende avontuur. Ben benieuwd :-).

Heel veel liefs van Diana

PS Het thuisfront (Lelystad) weet nog niet dat ik dit gestuurd heb naar jullie, maar ik geef jullie ook alvast de groeten en kusjes van Henk, Glenn en Kimberley.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!