Florida2016.reismee.nl

Universal studio's (2)

Hallo lieve lezers,

Worden jullie ons al niet beu? Ik bedoel, elke dag lezen wat wij hier beleven in een verre en warme omgeving? Gelukkig, want ik ben het nog niet zat om jullie van onze belevenissen op de hoogte te houden.

We zijn gebleven bij dag 2 van ons bezoek aan de Universal Studio's. Achteraf gezien is dit een park met een hoog RTL7-gehalte. Oftewel: veel voor mannen. Het park is leuk vorm gegeven, maar wij vonden na 3 3D-simulatoren het wel geschikt. Maar ja, je wil zoveel mogelijk doen en zien. Dus bijna alle 3D-simulatoren hebben we gehad.

Een ander puntje: ook hier was een gedeelte van Harry Potter. Je gaat immers van Island of Adventure naar Universal Studio's met de Hogwarts-express (de trein uit de film) en vice versa. In de Universal Studio's hebben ze Diagon Alley nagemaakt. Jezus (pardon voor mijn woordkeuze en eventueel gelovige onder onze lezers), maar wat hebben ze dit ook weer mooi nagemaakt. Veel oog voor detail en van alles te koop wat er maar met de film te maken heeft. Oh ja trouwens... Mocht je ooit naar 1 van deze parken nog toegaan, let niet op de wachttijden. Hier klopt veelal niet veel van. Bij 1 attractie stond een wachttijd van 15 minuten (konden we zo doorlopen) en bij een andere attractie stond 20 minuten wachttijd (hebben we bijna 3 kwartier gewacht

Yell
!!! Bij deze laatste attractie zouden we ook de afsluitende show missen. Gelukkig hebben we dan ook de laatste 5 a 10 minuten kunnen meepakken. Ook hier was er weer veel vuurwerk. Nu weten we ook wel waar een gedeelte van de entreeprijzen naar toegaat. Al met al een geslaagde dag, die we hebben afgesloten in een restaurant op de Universal walkway. Rond 23:00 naar huis (uurtje rijden) en dan vlug onder de wol, aangezien we allemaal moeie voeten hadden (behalve ik).

Vandaag (voor jullie lezers gisteren) hadden we weer een rustdag ingepland. En inderdaad, we hebben het rustigaan gedaan. Nikita lag wel rond 8:30 in het zwembad, en Sabrina zat er naast. Hans kwam niet veel later aanschuiven. Nel en ik kwamen rond 10:00 uit ons bed. Toen iedreen aanwezig was, hebben we lekker gebruncht. Daarna zijn Nikita, Sabrina en ik nog even gaan zwemmen. Hans kwam er ook nog even in. Wij (Nikita, Sabrina en ik) zijn rond 13:00 boodschappen wezen doen in de ondertussen bekende Walmart, waardoor Hans en Nel even rust hadden. Bij terugkomst zijn Nikita, Sabrina en ik nog even wezen zwemmen en is Hans een puzzel gaan maken. Nel was lekker bezig op haar tablet, dus iedereen tevreden. Nog even een snel spelletje skipbo gedaan voor het eten (spaghetti allá Sabrina). Daarna heeft Nikita haar eigen gedoucht en is ze naar bed gegaan. En wij zijn nu klaar om een spelletje te doen.

Dus ik zeg: kappen met die handel en spelen maar. Hopelijk was dit verhaal niet te lang voor jullie en hebben jullie weer genoten van onze avonturen. Morgen (voor jullie lezers dus vandaag) staat Disney's Animal Kingdom op het programma. We verwachten een grote dierentuin, maar dat zien we wel.

Oh ja, het is waar wat ze zeggen over het weer in Florida: Zo heb je een blauwe lucht en zo heb je regen (in nog geen 5 minuten tijd), en zo heb je weer een blauwe lucht. Met het afronden van dit blog is het weer gaan regenen, maar wij zitten toch droog en ook nog eens buiten.

Oh ja 2, Nel is niet alleen luiaard, maar ook het weervrouwtje. Elke dag kijkt ze even wat het weer voor die dag gaat doen.

Nu stop ik, want er zitten er een paar te wachten om een spelletje te doen.

Tot morgen!!!!

Groetjes en dikke kussen van ons,

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

nelterhorst@hotmail.nl

Hoi Bas
Het is weer een mooi verhaal.
Kan ik mooi nog even na genieten .
Xxx

Merinda

Leuk om te lezen weer.
Veel plezier in Animal Kingdom,wat wij 1 van de leukste parken vonden.
Kusjes

els marissing

fijn dat julli het naar de zin hebbenen mooie dingen zien

Frieda

Gezellig dat jullie het leuk hebben, ben je ook al gewezen op dat je rechtsaf kan met de auto doormiddel van getoeter achter je heel raar maar daar mag het wel ondanks een stoplicht af en toe en als het niet mag dan zie je een bord, links en rechts inhalen ook heel normaal op de snelweg. Geniet van de rest van de dagen voor je weet is het om enne zwemmen met die bui is ook heel leuk hoor.

Diana en Glenn

Goed geschreven en lekker om te lezen, ga zo door!

Speciaal voor Nikita van Glenn een heerlijke (Disney) knuffel en heel veel plezier.

Kimberley

Ik hoorde dat Glenn een knuffel geeft aan Nikita.
Ik wil een knuffel geven aan Bas.
En verder nog hele leuke dagen.
Liefs en groetjes van Kimberley

nikita

Een hele dikke knuffel terug.