Florida2016.reismee.nl

Moe maar voldaan

Hallo volgers van ons reisverhaal,

Eerst nog even een update van gisteren. De boodschappen hebben we gedaan in de dichtsbijzijnde Walmart (en ja Frieda, onze supermarkten passen daar makkelijk 4x in). Voor wie de oude Maxis in Muiden nog kent, die past er met gemak 3x in. Wat is daar veel te koop. Na de boodschappen (3 uur later)terug naar huis , voor een verkwikkende duik in het zwembad. Het is redelijk zonnig weer, met hier en daar een wolkje. Nikita ligt er nog maar net in of er klinkt een schreeuw uit het zwembad: IK ZIE EEN MINI-KRKODIL!!!! Wij springen op en vragen waar dan? Nikita zegt daar op het gaas bij het zwembad. Wij kijken, en wat denk je...? Het antwoord verklappen wij niet, maar bekijk 1 van de nieuw geplaatste foto's maar. 's Avonds lekker gebarbequed (amerikaanse stijl) en een spelletje gespeeld. Daarna, hup het mandje in, want vandaag wachtte ons 1e bezoek naar Disneyworld.

"s Nachts rond 5:00 klinkt er een schreeuw door de slaapkamer van Sabrina en Bas. Sabrina schrikt zich rot: Nikita zit voor de deur naar de badkamer. Ze is wakker en kan niet meer slapen. Na even bij Sabrina en Bas in bed te hebben gelegen, gaat Nikita terug naar haar eigen bedje en valt in slaap. Bas heeft weinig mee gekregen, maar Sabrina is klaarwakker en kan niet meer slapen. Die heeft iedreen wakker zien worden. Gelijk maar ontbijten en wassen. Daarna... op naar Disneyworld. Een dag vol handtekeningen scoren. De atracties komen van de week wel. Niet dat we niks hebben gezien, maar het is groter dan Disneyland Parijs en overal lange wachttijden. Met het weer is dat geen straf (zonnig en rond de 28 graden). En dus ook veel drukker (wellicht dat dat komt omdat het vandaag zondag is). Rond 20:00 terug naar huis. Nikita in de auto in slaap gevallen. Haar hebben we dan ook gelijk in bed gelegd bij thuiskomst. Nel, Hans, Sabrina en Bas hebben nog een pizza gemaakt. En onder het pizza eten, is het blog gemaakt.

Wij gaan nog even door met de laatste kruimels en wat drinken. Daarna ook maar naar bed, want morgen gaan we naar de Disney Studio's.

Wij hopen dat jullie weer met veel plezier het blog hebben gelezen. Wij vinden het nog steeds leuk om jullie in onze ervaringen en beleving deel te laten nemen.

Groetjes en dikke kussen van ons.

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Frieda

Hi Hi waarschijnlijk zag ze een kleine lizard die kom je daar overal tegen en doen niets, maar kan me voorstellen dat ze schrok.