Florida2016.reismee.nl

Jeetje, wat een dag!

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes.

Hier het eerste blog van Amerikaanse bodem.

Gisteren is een dag geweest welke goed is verlopen. De taxi was lekker op tijd. DUs lekker bijtijds weg. Dat was maar goed ook, want de brug bij Muiden stond open. Op Schiphol waren we het 2e gezelschap wat zijn koffers in kon leveren (10 minuten wachten voordat de baliemedewerkster er was). Nog even winkeltjes kijken en daarna even wachten tot we konden boarden.

In het vliegtuig kregen we te horen dat de vluchttijd 8,5 uur zou duren in plaats van 10 uur.Iedereen blij, dat het 1,5 korter ging duren. We zouden om 19:45 (plaatselijke tijd) landen. Nikita heeft het goed gedaan, mede mogelijk gemaakt door de onboard-enterainment die we geboekt hadden. Filmpjes kijken en spelletjes spelen heeft er voor gezorgd dat ze het zo lang vol hield.

Uit eindelijk landen we om 19:30 (plaatselijke tijd). De douane heeft een uurtje geduurd en daarna de auto halen. De auto was er met 15 minuten (na binnenkomst bij het autoverhuurbedrijf). Bagage inladen en dan boodschappen doen voor het ontbijt. Dat is dan toch wel makkelijk als er een Walmart 24 uur per dag open is.

Om 21:00 opweg naar het huisje. Reistijd: 1,5 uur. Met wat omwegen (Bas mistte een afslag, en een ongeluk waardoor de weg was afgezet) waren we om 22:40 op de plaats van bestemming. SNel Nikita in bed gelegd (die was met 10 minuten rijden in een diepe slaap verzonken) en de koffers uit gepakt. Om 23:30 nog even buiten gezeten en wat gedronken. Vervolgens om 0:00 naar bed voor de broodnodige nachtrust. Na een kort nachtje waarbij meerdere personen meerdere keren de wekker hebben gezien, stond Nikita om 7:00 naast ons bed te springen: madam was klaarwakker. ZIj had het huisje nog niet gezien, dus een kleine en snelle rondleiding. Bij het zien van het zwembad, wist ze niet hoe snel ze haar bikini moest aan trekken en het water in moest gaan.

Om 8:00 geprobeerd om het blog op te zetten, maar de computer deed even vreemd, waardoor ik opnieuw kon beginnen. Eerst maar even ontbijten en daarna dit blog gemaakt. Straks boodschappen doen voor vanavond en de andere boodschappen. Verder zien we wel wat er vandaag gaat gebeuren. Wat dat wordt... lezen jullie morgenochtend of misschien wel vanavond.

Voorlopig was dit het wel even. Lees je de volgende keer het nieuwe blog van ons?

Oh ja, we hebben ook een paar foto's geplaatst.

Veel liefs en dikke kussen van ons.

Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Frieda

Hoe is het weer op het moment? en lekker he supermarkten 24 uur per dag open, onze supermarkt past 4 x in 1 van hun :-)