Florida2016.reismee.nl

Het grote avontuur gaat beginnen

Leuk dat je er weer bent om onze verhalen te volgen.

Vandaag is het zover: HET AVONTUUR START VANDAAG!!!!

Laughing
Oké de voorbereidingen zijn we al een klein jaar aan het doen, maar vandaag start de reis zelf.

Gistermiddag heeft Bas de koffers van Nel en Hans opgehaald. Zij komen vanmorgen met de bus naar Almere. Nog even een bakkie doen, en dan met de taxi naar Schiphol. Inchecken, bagage afgeven (in welke volgorde dan ook), even lunchen bij McDonalds en dan maar wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten............................ tot het 15:15 is. Dan vertrekken we. 10 uur vliegen later zullen we als het goed is aankomen op Orlando Sanford, Orlando, Florida. Auto halen, koffers inladen en 1,5 uur rijden naar ons nieuwe adres voor de komende 19 dagen. Ik denk dat we morgenochtend rond maximaal 3:00 uur aankomen op de plaats van bestemming.

Het zal vandaag een dag worden van wachten, wachten en nog eens wachten. Maar wij hopen dat we morgenochtendvroeg, voldaan ( en niet zo moe) aankomen op de plaats van bestemming. Volgens de vooruitzichten hebben we morgen een kans op een buitje, maar dat is mooi weer om de koffer uit te pakken.

Mocht er vandaag nog wat leuks, aparts, interessants of wat dan ook gebeuren, dan zullen we dat morgen jullie laten weten.

Wij gaan nu de laatste spulletjes pakken, bakkie doen en wachten, wachten, wachten, wachten op de taxi.

Veel liefs en dikke kussen van ons.

Groetjes, Nel, Hans, Sabrina, Bas en Nikita

Oma lenie

Ik wens jullie een goeie reis en niet te veel macdonalds.
Love you.????

Els K.

Have a good trip and lots of fun in the USA !!

els marissing

ik wens jullie een fijne reis en goede vlugt

Carla

Goede reis lieverds x